Mehmetçik İlkokulu’nda okul öncesi ve anaokulu öğrencilerine sağlıklı beslenmenin önemini anlatmak ve süt tüketimini arttırmak amacıyla etkinlik düzenlendi. 100. Yıl Mehmetçik Karpaz Lions Kulübü tarafından, diyabet ve sağlıklı beslenme projesi kapsamında yer alan etkinlikte diyetisyen Hicran Özhamit, öğrencilere süt tüketiminin önemini anlattı ve öğrencilerle birlikte muzlu, ballı süt yaptı. Lions Kulübü yönetim kurulu üyelerinden Selda Şafak düzenlenen etkinlikle ilgili BRT’ye bilgi vererek çocuklara sütü sevdirmek ve sağlıklı beslenme konusunda farkındalık yaratmak amacında olduklarını söyledi.
Çocuklara sütün faydaları anlatıldı
Mehmetçik İlkokulu’nda okul öncesi ve anaokulu öğrencilerine sağlıklı beslenmenin önemini anlatmak ve süt tüketimini arttırmak amacıyla etkinlik düzenlendi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Recep Tayyip Erdoğan: AB ile işbirliğimizi karşılıklı fayda ve saygı temelinde ilerletme iradesine sahibiz
- Cumhuriyet Meclisi heyeti, İslam İşbirliği Teşkilatı Parlamento Birliği Konferansı için Bakü’de
- Tarımsal ürünlerin AB pazarlarındaki potansiyeli değerlendirildi: Yeşil Hat Tüzüğü'ne dikkat çekildi
- Dimitriu: Kıbrıs sorununda Rum tarafı da, Türk tarafı da ve Türkiye de aynı noktada değil
- Sıcak hava dalgası İngiltere'yi de vurdu: Rayların aşırı ısınması ulaşımı felç etti
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.