Bekirpaşa Lisesi Onur Kurulu, 2019-2020 öğretim yılı kapsamında düzenleyecekleri faaliyetler hakkında bilgi vermek ve fikir alışverişinde bulunmak amacıyla İskele Belediye Başkanı Hasan Sadıkoğlu’nu ziyaret etti.
İskele Belediyesi’nden verilen bilgiye göre, İskele Belediye Başkanı Hasan Sadıkoğlu, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, yeni öğretim yılında İskele Belediyesi sınırları dâhilinde bulunan tüm okullara, katkılarının süreceğini söyledi.
“Elimizden geldiği sürece eğitim kurumlarımızın yanında olmaya devam edeceğiz” diyen Sadıkoğlu, genç nesillerin kaliteli ve uygun ortamda eğitim görmelerinin öncelikleri olduğunu söyledi.
Ersoy ziyaretin anısına Başkan Sadıkoğlu’na hediye takdiminde bulundu.
BEKİRPAŞA LİSESİ ONUR KURULU, BAŞKAN SADIKOĞLU’NU ZİYARET ETTİ
Bekirpaşa Lisesi Onur Kurulu, 2019-2020 öğretim yılı kapsamında düzenleyecekleri faaliyetler hakkında bilgi vermek ve fikir alışverişinde bulunmak amacıyla İskele Belediye Başkanı Hasan Sadıkoğlu’nu ziyaret etti.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Recep Tayyip Erdoğan: AB ile işbirliğimizi karşılıklı fayda ve saygı temelinde ilerletme iradesine sahibiz
- Cumhuriyet Meclisi heyeti, İslam İşbirliği Teşkilatı Parlamento Birliği Konferansı için Bakü’de
- Tarımsal ürünlerin AB pazarlarındaki potansiyeli değerlendirildi: Yeşil Hat Tüzüğü'ne dikkat çekildi
- Dimitriu: Kıbrıs sorununda Rum tarafı da, Türk tarafı da ve Türkiye de aynı noktada değil
- Sıcak hava dalgası İngiltere'yi de vurdu: Rayların aşırı ısınması ulaşımı felç etti
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.