Hastalar ve sağlık çalışanları ile bu vesile ile bir araya geldiklerini kaydeden Bakan Besim, Cengiz Topel Hastanesi’ne yeni bir röntgen cihazı kurulduğunu, teknik cihazların takviyesi ile gelişme kaydedildiğini belirtti.
Bakanlık açıklamasına göre, Cengiz Topel Hastanesi ve çevresine, ilerleyen aylarda hayata geçirilecek projelerle ilgili sağlık çalışanlarına bilgiler veren Bakan Besim, buraya kısa sürede hemşire takviyesi yapılacağını açıkladı.
Bakan Besim’e ziyaretinde Bakanlık Müdürü Ceyhun Ümiter, Özel Kalem Müdürü Başak Ekenoğlu ve Temel Sağlık Hizmetleri Dairesi Başhekimi Mehmet Şenol eşlik etti.
BAKAN BESİM, BAYRAM ÖNCESİ İLK ZİYARETİNİ CENGİZ TOPEL HASTANESİ’NE GERÇEKLEŞTİRDİ..
Sağlık Bakanı Filiz Besim, Ramazan Bayramı öncesi ilk ziyaretini Cengiz Topel Hastanesi’ne gerçekleştirdi. Bakan Besim, Cengiz Topel Hastanesi’nde tedavi gören hastaları ziyaret ederek, geçmiş olsun dileklerini iletti, bayramlarını kutladı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- YDP’den İddialı Hedef: “Amacımız 4-6 Vekil Değil, Birinci Parti Olmak”
- Hava sıcaklığı 37 dereceye kadar yükselecek
- Arıklı: Siber Güvenlik Birimi Kurulması için çalışma yapıyoruz
- İncirli “Bırakınız yapsınlar, bırakınız geçsinler anlayışından vazgeçmelisiniz"
- Ataoğlu “Çöp sorununun çözümü için son aşamaya gelindi”
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.