Milli Eğitim ve Kültür Bakanlığı’na bağlı Anasınıf, İlkokul 1. ve 2. Sınıf öğrenciler bugün yüz yüze eğitime başladı.
Okullarda, Covid-19 salgını dolayısıyla gerekli tedbirler alındı.
Öğrenciler okula maskeli ve ateşleri ölçüldükten sonra alındı.
ANASINIF, İLKOKUL 1. VE 2. SINIF ÖĞRENCİLERİ BUGÜN YÜZ YÜZE EĞİTİME BAŞLADI
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Park halindeki araca çarpan alkollü sürücüye yasal işlem!
- UBP Tüzük Kurultayı yapıldı, tüzükteki değişiklikler, oybirliğiyle kabul edildi
- Putin, Zelenskiy ile görüşmesinin "şimdilik anlamının olmadığını" söyledi
- ABD'den Ebola uyarısı: Tarihin en ölümcül seviyesine ulaşabilir
- Ege Erülkü Balkan Şampiyonası'nda ikinci oldu
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.