Ziraat Mühendisleri Odası, 45. Dönem 1. Olağanüstü Genel Kurulu yapıldı. Saygı duruşu ardından başlayan konuşmalarda ilk sözü KTMMOB Seran Aysal aldı. Aysal başkanlık için yarışan Erkut Ulaçam ve Ayşe Bahar Gökhan’a başarı diledi. Aysal’ın konuşmasının ardından divan oluşturuldu. Daha sonra adaylar kendilerini tanıtıcı birer konuşma gerçekleştirdiler. 1. Olağanüstü Genel Kurula, Meclis Başkan Yardımcısı Zorlu Töre, Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanlığı Müsteşarı Emirali Deveci ve ZMO üyeleri katıldı. 127 kişinin oy kullandığı seçimde 90 oy alarak Erkut Uluçam başkan seçildi. 45. Dönem Başkan,Yönetım Kurulu, Denetim Kurulu: Erkut Uluçam Yönetim Kurulu: Hüseyin Varoğlu Murat Haydar Sema Şişman Azar Hazar İlker Aydoğdu Denetleme Kurulu: Hüseyin C. Güden Barçın Gezer
Ziraat Mühendisleri Odası’nın Yeni Başkanı Erkut Uluçam oldu
Ziraat Mühendisleri Odası, 45. Dönem 1. Olağanüstü Genel Kurulu yapıldı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Avrupa, son 30 yılda dünya genelinde "en hızlı ısınmanın" yaşandığı bölge oldu
- Kıbrıs sorununda gözler New York’taki Guterres-Holguin görüşmesinde
- ARIKLI: HİZMET İÇİ EĞİTİMİNİ SÜREKLİ OLMASINI ÖNEMSİYORUZ
- Tufan Erhürman, sendika temsilcilerini Kıbrıs sorunuyla ilgili bilgilendirdi
- Türkiye A Milli Futbol Takımı Dünya Kupası'na galibiyetle veda etti
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.