Karpaz'a bağlı Yeni Erenköy Lisesi’nde okul bahçesinde üç öğrenci baygın halde bulundu. Baygın öğrenciler acil olarak Sağlık Ocağı’na kaldırıldılar. Orada yapılan ilk kontrolde öğrencilerin alkol komasına girdiği anlaşılırken müdahalelerin yetersiz kalması nedeni ile Gazimağusa Devlet Hastanesi’ne sevk edildiler. Öğrencilerin tedavileri devam ediyor.
YENİERENKÖY'DE ÖĞRENCİLER KOMAYA GİRDİ
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- İran savaşının Pentagon'a, ekonomiye ve Trump'a maliyeti
- “Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu
- BM'den El Nino uyarısı “Etkileri sert olacak, daha uzağa yayılacak”
- Hakan Dinçyürek: Güzelyurt Devlet Hastanesi tamamlanmak üzere
- İsrail ordusu, Lübnan'ın güneyinde "Hizbullah hedeflerine" saldırıyor
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.