Ankara
23 Haziran, 2026, Salı
  • DOLAR
    46.46
  • EURO
    53.26
  • ALTIN
    6262.6
  • BIST
    14.735
  • BTC
    64138.768$

TEL-SEN, fiber optik protokolü için komiteye davet edildi

TEL-SEN, fiber optik protokolü için komiteye davet edildi
TEL-SEN, Pazartesi günü Meclis Hukuk Komitesi’nde görüşülecek Fiber Optik Protokolü gündemi kapsamında komiteye davet edildiğini açıkladı.

 

Pazartesi günü, Meclis Hukuk Komitesi’nde görüşülecek olan Fiber Optik Protokolü gündemi kapsamında, TEL-SEN’in de komiteye davet edildiği bildirildi.

Sendikadan yapılan açıklamaya göre, komite toplantısı öncesinde saat 09.20’de Meclis Ana Giriş Kapısı önünde, basın mensuplarının katılımıyla bir basın açıklaması yapılacak.

Açıklamada ayrıca, komite toplantısı sonrasında yaşanan tüm gelişmeler ve değerlendirmelerin sendika tarafından kamuoyu ile paylaşılacağı ifade edildi.

TEL-SEN Yönetim Kurulu, kamuoyunu yakından ilgilendiren bu önemli süreçte basın mensuplarını aralarında görmekten onur duyacaklarını belirtti.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!