Cumhurbaşkanı Ersin Tatar, Dünya Su Günü münasebetiyle Geçitköy Barajı’nı ve Devlet Su İşleri İdaresi Arıtma Tesisi’ni ziyaret etti. Cumhurbaşkanı Tatar, ziyarette yaptığı konuşmada, ileride Kıbrıs’ta adil ve kalıcı bir anlaşma olması halinde Kıbrıs Türkü’nün bu suyu Rum tarafı ile tüm Kıbrıs’ın faydasına paylaşmaya hazır olduğunu ancak Rum tarafından bu öneriye herhangi bir yanıt alamadıklarını ifade etti. Türkiye’den gelen suyun KKTC’nin gelişmesi için çok önemli olduğuna vurgu yapan Cumhurbaşkanı Tatar, Güzelyurt’a yapılmakta olan tünelin de ayrı bir öneme sahip olduğunu belirtti. Cumhurbaşkanı Tatar, Güzelyurt’a yapılmakta olan tünel sayesinde Güzelyurt ovasının su ile buluşacağına işaret ederek “Yeraltı kaynaklarının kullanımının da azalması ile sudaki tuzlanma da azalacak ve bu da topraklarımızı bir kez daha bereketle buluşturacaktır” diye konuştu.
Tatar: Adil çözüm halinde Türkiye’den gelen suyu paylaşmaya hazırız
Cumhurbaşkanı Ersin Tatar, Dünya Su Günü münasebetiyle Geçitköy Barajı’nı ve Devlet Su İşleri İdaresi Arıtma Tesisi’ni ziyaret etti.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Avrupa, son 30 yılda dünya genelinde "en hızlı ısınmanın" yaşandığı bölge oldu
- Kıbrıs sorununda gözler New York’taki Guterres-Holguin görüşmesinde
- ARIKLI: HİZMET İÇİ EĞİTİMİNİ SÜREKLİ OLMASINI ÖNEMSİYORUZ
- Tufan Erhürman, sendika temsilcilerini Kıbrıs sorunuyla ilgili bilgilendirdi
- Türkiye A Milli Futbol Takımı Dünya Kupası'na galibiyetle veda etti
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.