Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanlığı, Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanı Nazım Çavuşoğlu’nun, İslam İşbirliği Teşkilatı 3. Sudan Sorumlu Bakanlar Konferansı’na katılmak için gittiği İstanbul’da gerçekleştirdiği temaslar sonrasında TC Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu’yla su protokolüne imza koydu. Bakanlıktan yapılan açıklamada, isale hatları hazır olan belediyelere, meclis kararı alıp abonelik sözleşmesini imzalamaları halinde suyun verilmesine hazır olunduğu belirtildi. Konu ile ilgili detayların Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanı Nazım Çavuşoğlu tarafından bugün düzenlenecek basın toplantısıyla duyurulacağı belirtilen bakanlık açıklamasında basın toplantısının saatinin daha sonra açıklanacağı ifade edildi. Bakanlık açıklamasında, Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanı Nazım Çavuşoğlu’nun İslam İşbirliği Teşkilatı 3. Sudan Sorumlu Bakanlar Konferansı’na katılmak için bulunduğu İstanbul’da TC Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu’yla önce ikili bir görüşme gerçekleştirdi. Gerçekleştirilen görüşmede varılan mutabakat üzerine, Bakanlık tarafından oluşturulan Danışma Kurulu ile DSİ yetkilileri İstanbul’a çağrılarak heyetlerarası görüşmeler gerçekleştirildi. Son şekli verilen protokol dün Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanı Nazım Çavuşoğlu ve TC Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu tarafından imzalandı.
Su protokolü imzalandı detaylar bugün açıklanacak
Veysel Eroğlu ile Nazım Çavuşoğlu iki ülke arasında mutabakat sağlanan su protokolünü İstanbul’da imzaladı
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Hakan Üredi: Sorun öğretmen yetiştirmek değil, planlama yapamamaktır
- İran savaşının Pentagon'a, ekonomiye ve Trump'a maliyeti
- “Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu
- BM'den El Nino uyarısı “Etkileri sert olacak, daha uzağa yayılacak”
- Hakan Dinçyürek: Güzelyurt Devlet Hastanesi tamamlanmak üzere
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.