Polisten verilen bilgiye göre, sokağa çıkma yasağı kapsamında; 21-22 Şubat tarihleri arasında ülke genelinde polis tarafından gerçekleştirilen denetimler sonucu toplam 7 kişinin sokağa çıkma yasağını ihlal ettiği tespit edildi.
Bahse konu şahıslar hakkında yasal işlem başlatıldı.
SOKAĞA ÇIKMA YASASINI İHLAL EDEN 7 KİŞİ HAKKINDA YASAL İŞLEM BAŞLATILDI
Sokağa çıkma yasağını ihlal eden 7 kişi hakkında yasal işlem başlatıldı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Türk Kara Kuvvetleri’nin 2 bin 35’inci yılı törenle kutlandı: Her dönem maharetiyle dikkat çekti
- Dışişleri’ne yakın kaynaklar: Gazze Barış Kurulu GKRY’de toplanmıyor
- Ercan Havalimanı'nda gümrüğe beyan edilmeyen ürünlere 11 bin dolar ceza
- NATO üyesi 32 ülkenin lideri Ankara'da buluşacak
- Avrupa, son 30 yılda dünya genelinde "en hızlı ısınmanın" yaşandığı bölge oldu
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.