Sağlık Bakanı Ali Pilli, Türkiye’nin Giresun ilçesinde meydana gelen sel felaketi ve yaşanan kayıpların kendilerini üzdüğünü söyledi.
Pilli sel felaketi nedeniyle yayımladığı mesajda şu ifadelere yer verdi:
"Giresun’da meydana gelen sel felaketi ve yaşanan kayıplar bizleri derinden üzmüştür. Sel sonucu hayatlarını kaybedenlere Allah’tan rahmet, yaralılara acil şifalar dilerim.”
SAĞLIK BAKANI PİLLİ GİRESUN’DA YAŞANAN SEL FELAKETİ NEDENİYLE MESAJ YAYIMLADI
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Hakan Dinçyürek: Güzelyurt Devlet Hastanesi tamamlanmak üzere
- İsrail ordusu, Lübnan'ın güneyinde "Hizbullah hedeflerine" saldırıyor
- Yüksek atlamada Ege Işık Türkiye şampiyonu olarak gurur yaşattı!
- Ege Işık, 1.64’lük derece ile Türkiye şampiyonu oldu!
- Erdoğan: Türkiye, tarihinde ilk kez bir NATO ve AB üyesi ülkeye savaş gemisi ihraç etmiştir
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.