Gardiyanoğlu mesajın'da şunları söyledi. "Şanlı Erenköy Direnişi’nin 53’üncü yıldönümünde şehitleri ve mücahitleri saygı ve minnetle anıyoruz. “Erenköy Direnişi varoluş mücadelesinin ateşlendiği yerdir,İlk kıvılcım buradan başladı ve diğer sancaklara buradan yayıldı .Erenköy direnişi Türklüğün yeniden şahlanışının en büyük örneklerindendir. Bu şanlı ve büyük destanı tarihe altın harflerle kazıyan başta Erenköy şehitleri olmak üzere KKTC’nin kurulması adına canını seve seve veren şehitlerimize saygı ve şükran duygularımı belirtirim.Ruhları şad olsun"
Sadık Gardiyanoğlu Erenköy direnişi'nin yıldönümü dolayısıyla mesaj yayınladı
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Tufan Erhürman, sendika temsilcilerini Kıbrıs sorunuyla ilgili bilgilendirdi
- Türkiye A Milli Futbol Takımı Dünya Kupası'na galibiyetle veda etti
- Venezuela'da çifte deprem felaketi: Can kaybı en az 235'e yükseldi
- Öztürkler, TÜRKPA Genel Merkezi'ni ziyaret etti: KKTC'nin Türk dünyasındaki temsili daha da güçlenmeli
- Erhürman'dan Rum basınında yer alan iddia ve yürütülen tartışmalara yanıt: Ne oyuna, ne de gaza geleceğiz
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.