Polis Basın Subaylığı’ndan alınan bilgiye göre sokağa çıkma yasağı kapsamında; 22- 23 Nisan 2020 (saat 06:00’ya kadar) tarihleri arasında, ülke genelinde polis tarafından yapılan denetimlerde; 52 kişinin kısmi, 20 kişinin ise gece saat 21:00’den sonra olmak üzere toplam 72 kişinin sokağa çıkma yasağını ihlal ettiği, bir iş yerinin ise yasağa rağmen açık bulundurulduğu tespit edilmiştir. Bahse konu şahıslar tutuklanmış olup, polisin olayla ilgili soruşturması devam etmektedir.
Polis denetimleri sürüyor. 72 kişi sokağa çıkma yasağını ihlal etti
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- YDP’den İddialı Hedef: “Amacımız 4-6 Vekil Değil, Birinci Parti Olmak”
- Hava sıcaklığı 37 dereceye kadar yükselecek
- Arıklı: Siber Güvenlik Birimi Kurulması için çalışma yapıyoruz
- İncirli “Bırakınız yapsınlar, bırakınız geçsinler anlayışından vazgeçmelisiniz"
- Ataoğlu “Çöp sorununun çözümü için son aşamaya gelindi”
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.