UBP Genel Başkanı ve Başbakan Hüseyin Özgürgün, Lefke 16 Ağustos Stadyumu’ndaki ilk gece maçını izledi.
UBP’den yapılan açıklamaya göre, “Karadağ olarak da bilinen Lefke 16 Ağustos Stadyumu’nun ışıklandırılması projesinin hayata geçmesi sonrasında” ilk gece maçını oynayan evsahibi Lefke Türk Spor Kulübü’nün, Doğan Türk Birliğini konuk ettiği maçı UBP Genel Başkanı ve Başbakan Hüseyin Özgürgün de izledi.
Özgürgün, takımların isteği üzerine maçın sembolik başlama vuruşunu yaptıktan sonra gazetecilerin soruları üzerine, Lefke Stadı’nın ışıklandırılmış olmasının ve ilk gece maçında bulunmanın mutluluğunu yaşadığını ifade etti. Özgürgün, Lefke Stadı’nda futbolculuk yıllarında çok ter döktüğünü, kötü zeminlerde futbol oynamak zorunda kalan kendi jenerasyonuna karşılık günümüzde pırıl pırıl ışıklandırılmış, Avrupa standartlarında çim zeminleri olan yüksek seyirci kapasiteli spor tesislerinin ülkeye kazandırılmış olmasından duyduğu memnuniyeti ifade etti.
ÖZGÜRGÜN, LEFKE 16 AĞUSTOS STADYUMU’NDAKİ İLK GECE MAÇINI İZLEDİ
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Çavuşoğlu "İnsanlık, tarihin en hızlı teknolojik dönüşüm süreçlerinden birini yaşıyor"
- Hollanda'da sıcak hava dalgası sebebiyle 8 bölgede "kırmızı kod" uyarısı verildi
- Trafik denetimlerinde 405 sürücü rapor edildi, 33 araç trafikten men edildi
- Fikri Ataoğlu, Cevdet Yılmaz'ın 10 Temmuz'da KKTC'ye geleceğini açıkladı
- Türk Kara Kuvvetleri’nin 2 bin 35’inci yılı törenle kutlandı: Her dönem maharetiyle dikkat çekti
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.