Ankara
25 Haziran, 2026, Perşembe
  • DOLAR
    46.52
  • EURO
    52.99
  • ALTIN
    5958.3
  • BIST
    14.331
  • BTC
    61552.975$

ÖZERSAY, ÇAVUŞOĞLU'NUN DAVETLİSİ OLARAK ANKARA’YA GİTTİ

ÖZERSAY, ÇAVUŞOĞLU'NUN DAVETLİSİ OLARAK ANKARA’YA GİTTİ
Başbakan Yardımcısı ve Dışişleri Bakanı Kudret Özersay, Türkiye Cumhuriyeti Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu’nun davetlisi olarak bugün Ankara’ya gitti.

Özersay ve beraberindeki heyet bugün 10.00 sıralarında adadan ayrıldı. Başbakan Yardımcısı ve Dışişleri Bakanı Özersay’a, Müsteşarı Güneş Onar ile Özel Kalem Müdürü Sonat Altuğ eşlik ediyor.

 

Başbakan Yardımcısı ve Dışişleri Bakanı Kudret Özersay ile Türkiye Cumhuriyeti Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu arasında yapılacak görüşmelerde, iki ülke arasındaki yakın işbirliğinin daha da geliştirilmesi, bölgedeki hareketlilik, enerji konusunda iki ülkenin işbirliği içerisinde atacakları adımlar, bölgesel güvenlik ve Kıbrıs sorununa ve Doğu Akdeniz Bölgesi’ne ilişkin son gelişmelerin ele alınması bekleniyor.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!