DİSİ Başkanı Averof Neofitu, ABD’nin Güney Kıbrıs’a uyguladığı silah ambargosunu kaldırmasından duyduğu memnuniyeti dile getirerek Rum Yönetimi Başkanı Nikos Anastasiadis’i tebrik etti.
Alithia gazetesi, DİSİ Başkanı Averof Neofitu’nun dün yaptığı açıklamada, ABD’nin Güney Kıbrıs’a silah ambargosunu kaldırmasından duyduğu memnuniyeti dile getirdiğini yazdı. Habere göre, Neofitu ayrıca, Rum Yönetimi Başkanı Nikos Anastasiadis başta olmak üzere eski ve şimdiki dışişleri ve savunma bakanlarını da tebrik ettiğini vurguladı. Haravgi gazetesinde yer alan Rum Çevreciler ve Vatandaşların İşbirliği Hareketi açıklamasında, ambargonun kaldırılmasının “birçok semboller içeren olumlu bir karar olduğu” değerlendirmesinde bulunulduğunu yazdı. Söz konusu kararın, sözde “Türk işgalci ve yayılmacı tutumuna karşı savuma çabalarını güçlendireceği” de öne sürüldü.
Neofitu ABD’nin Güney Kıbrıs’a silah ambargosunu kaldırmasından memnun
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Avrupa, son 30 yılda dünya genelinde "en hızlı ısınmanın" yaşandığı bölge oldu
- Kıbrıs sorununda gözler New York’taki Guterres-Holguin görüşmesinde
- ARIKLI: HİZMET İÇİ EĞİTİMİNİ SÜREKLİ OLMASINI ÖNEMSİYORUZ
- Tufan Erhürman, sendika temsilcilerini Kıbrıs sorunuyla ilgili bilgilendirdi
- Türkiye A Milli Futbol Takımı Dünya Kupası'na galibiyetle veda etti
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.