Kuzey Kıbrıs Müze Dostları Derneği Başkanı Hasan Özdeş, 18-24 Mayıs Müzeler Haftası dolayısıyla mesaj yayımladı.
Müzelerin geçmiş ile gelecek arasında köprü olduğuna işaret edilen mesajda “Var olan müzelerimizin korunması ve yeni müzelerimizin toplumumuza kazandırılması için hepimiz bıkmadan usanmadan çalışarak ülke zenginliğimize katkıda bulunmalıyız” ifadelerine yer verildi.
MÜZE DOSTLARI DERNEĞİ’NİN, MÜZELER HAFTASI MESAJI…
”MÜZELER GEÇMİŞ İLE GELECEK ARASINDA KÖPRÜ”
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Hakan Dinçyürek: Güzelyurt Devlet Hastanesi tamamlanmak üzere
- İsrail ordusu, Lübnan'ın güneyinde "Hizbullah hedeflerine" saldırıyor
- Yüksek atlamada Ege Işık Türkiye şampiyonu olarak gurur yaşattı!
- Ege Işık, 1.64’lük derece ile Türkiye şampiyonu oldu!
- Erdoğan: Türkiye, tarihinde ilk kez bir NATO ve AB üyesi ülkeye savaş gemisi ihraç etmiştir
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.