Kosova Dışişleri Bakanlığı tarafından yapılan açıklamada, Türkiye’nin Priştine Büyükelçisi Çağrı Sakar’ı makamında kabul eden Dışişleri Bakanı Stublla’nın, pandemi sırasında Kosova’ya tıbbi yardım gönderen Türk devletine şükranlarını ifade ettiği belirtildi. Dışişleri Bakanı Stublla’nın görüşmede, Kosova’nın devlet olarak ilerlemesinin tüm süreçlerinde Türkiye’nin desteğinden dolayı şükranlarını ilettiği ve Büyükelçi Sakar’a Kovid-19 salgınına karşı mücadelede, Türk devletinin desteği ve tıbbi yardımları için teşekkür ettiği kaydedildi.
Açıklamada, görüşmede ayrıca Türkiye’nin Kosova’dan bir sonraki liderliği aldığı Güneydoğu Avrupa İşbirliği Süreci’nde (SEECP) gündemin ve önceliklerin uyumlaştırılması konusunun da ele alındığı belirtildi.
Kosova Dışişleri Bakanı Stublla'dan Türkiye'ye teşekkür
Kosova Dışişleri ve Diyaspora Bakanı Meliza Haradinaj Stublla, Kovid-19 salgınına karşı mücadelede Kosova’ya yönelik destek ve tıbbi yardımı nedeniyle Türkiye’ye teşekkürlerini ifade etti.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Erhürman'dan Rum basınında yer alan iddia ve yürütülen tartışmalara yanıt: Ne oyuna, ne de gaza geleceğiz
- Türkiye Milli Savunma Bakanlığı: Çözüm iki devlet temelinde mümkündür
- NATO Zirvesi öncesi çok sayıda medya kuruluşuna akreditasyon engeli
- Siber saldırı uyarısı: Devlet kurumları ve diploması misyonları tehlikede
- Öztürkler, Gafarova ile görüştü: Kardeşlik ilişkilerimizi daha da güçlendireceğiz
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.