"Bu ülkenin sağlık sistemine dair 40 yıllık sorunlardan bir tanesi hekimlerin özlük hakları meselesiydi. Sağlık bu ülkede yaşayan herkesi doğrudan ilgilendiren ve etkileyen bir konu. Hekimlerin örgütlü sendikası olan TIP-İŞ'in yıllardan beridir süregelen talebi olan Hekim Maaşı ile Hakim Maaşının dengelemesi talebini, yaklaşık 6 ay süren bir çalışmanın ardından mümkün kılacak gerekli düzenlemeleri tamamladık. Hekim maaşlarının yeniden düzenlenmesiyle ilgili bir adım atabileceğimize başta kimse inanmıyordu ancak bugün bu konuda somut bir ilerleme sağlandı. Hedefimiz İnsanımızın devletimizden sağlık hizmetini hem kaliteli hem de ucuz biçimde alabilmesini sağlamak. Bizimle birlikte bu konuda yoğun mesai harcayan başta Sağlık Bakanı Faiz Sucuoğlu'na ve konuya duyarlı sendika ve hekimlerimize teşekkür ederim... Bu ülkedeki yaşam kalitesini iyileştirmek adına hükümet olarak canla başla çalışmaya devam edeceğiz..."
Kimse inanmıyordu ancak başardık
Başbakan Yardımcısı ve Maliye Bakanı Serdar Denktaş, hekim maaşlarının yeniden düzenlenmesinin ardından sosyal medyadan açıklama yaptı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- TMT Mücahitler Derneği: Kısmi tanınma değil, tam tanınma istiyoruz
- ABD'de 3,7 milyar dolarlık sağlık dolandırıcılığı suçlamasıyla aranan isim Türkiye'de yakalandı
- Recep Tayyip Erdoğan: AB ile işbirliğimizi karşılıklı fayda ve saygı temelinde ilerletme iradesine sahibiz
- Cumhuriyet Meclisi heyeti, İslam İşbirliği Teşkilatı Parlamento Birliği Konferansı için Bakü’de
- Tarımsal ürünlerin AB pazarlarındaki potansiyeli değerlendirildi: Yeşil Hat Tüzüğü'ne dikkat çekildi
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.