Ankara
23 Haziran, 2026, Salı
  • DOLAR
    46.48
  • EURO
    53.14
  • ALTIN
    6166.4
  • BIST
    14.73
  • BTC
    63314.323$

Kelle , Bakanla kahve içiyoruz

Kelle , Bakanla kahve içiyoruz

Çiftçiler ve  hayvancılar, kuraklık tazminatı ödemelerinin geciktiği gerekçesiyle Tarım Bakanlığı’nda şok eylem yapıyor. Öğle saatlerinde bakanlığı basan eylemciler, bekleyişlerinin devam edeceğini belirtti.

Konuyla ilgili olarak açıklama yapan Kıbrıs Türk Çiftçiler Birliği Başkanı Hüseyin Çavuş Kelle Bakanla kahve içiyoruz, bazı basın organlarında rehin aldık deniliyor, biz maganda değiliz. Sadece hakkımızı arıyoruz ve alacağımızı istiyoruz

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!