Çatalköy Erol Avgören Kültür Merkezi’nde önceki akşam düzenlenen etkinlikte Çatalköy Belediye Başkanı Mehmet Hulusioğlu tarafından Çatalköy Belediye Tiyatro “SU” ve Çatalköy Belediyesi Nostalji Halk Dansları Ekiplerine teşekkür belgeleri verildi. Düzenlenen etkinlikte konuşan Çatalköy Belediye Başkanı Mehmet Hulusioğlu her iki ekibe de özverili çalışmalarından dolayı teşekkür ederken “özveriniz, emekleriniz ve başarılarınız için, Çatalköy’e ve Çatalköy halkına kültür ve sanatı doğru noktada tanıttığınız için teşekkür ederim” ifadelerini kullandı. Çatalköy’de kültür sanatın daha da ileriye taşınacağını ifade eden Hulusioğlu, iki ekiple de sanat aktivitelerini ve sosyal aktiviteleri yapabilmenin gururunu yaşadığını ifade etti. Çatalköy Belediyesi Nostalji Halk Dansları eğitmeni Erbil Akün ve Çatalköy Belediyesi Genel Sanat Yönetmeni Derman Atik’in de birer konuşma yaptığı etkinlik Tiyatro oyuncuları ve halk dansları oyuncularına teşekkür belgelerinin taktimi ile son buldu.
Hulusioğlu sanatçılarına sahip çıktı
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Avrupa, son 30 yılda dünya genelinde "en hızlı ısınmanın" yaşandığı bölge oldu
- Kıbrıs sorununda gözler New York’taki Guterres-Holguin görüşmesinde
- ARIKLI: HİZMET İÇİ EĞİTİMİNİ SÜREKLİ OLMASINI ÖNEMSİYORUZ
- Tufan Erhürman, sendika temsilcilerini Kıbrıs sorunuyla ilgili bilgilendirdi
- Türkiye A Milli Futbol Takımı Dünya Kupası'na galibiyetle veda etti
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.