Hindistan'da bir adam yakınını görmeye gittiği hastanede MR (Manyetik Rezonans) cihazına sıkışarak can verdi.
Yerel basında yer alan haberlere göre, Mumbai şehrinde yaşayan 32 yaşındaki Rajesh Maru isimli adam, tedavi gören yakınını görmek için hastaneye gitti.
Maru, ziyareti sırasında rutin kontrolleri yapılan yakınına yardım etmek için oksijen tüpüyle MR odasına girdi.
Elindeki oksijen tüpüyle MR'ın manyetik çekimine kapılan adam, cihazın içerisinde sıkıştı ve orada hayatını kaybetti.
İddiaya göre Maru'nun itirazına rağmen teknisyen, "MR cihazı çalışmıyor bir şey olmaz" diyerek genç adamdan oksijen tüpü ile içeri girmesini istedi.
Olayla ilgili soruşturma açan polis, MR teknisyeninin de aralarında bulunduğu 2 kişiyi gözaltına aldı.
Olayın yaşandığı hastane yönetimi ise konuyla ilgili araştırma başlatıldığını duyurdu.
Yüksek manyetik alana sahip MR cihazlarının bulunduğu odalara, metal eşyalarla girilmesi büyük tehlike oluşturuyor.
HİNDİSTAN'DA BİR KİŞİ MR CİHAZINA SIKIŞARAK ÖLDÜ
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Erhürman'dan Rum basınında yer alan iddia ve yürütülen tartışmalara yanıt: Ne oyuna, ne de gaza geleceğiz
- Türkiye Milli Savunma Bakanlığı: Çözüm iki devlet temelinde mümkündür
- NATO Zirvesi öncesi çok sayıda medya kuruluşuna akreditasyon engeli
- Siber saldırı uyarısı: Devlet kurumları ve diploması misyonları tehlikede
- Öztürkler, Gafarova ile görüştü: Kardeşlik ilişkilerimizi daha da güçlendireceğiz
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.