Alt yapıya gösterdiği özenle dikkati çeken Gençlik Gücü, yenilediği teknik kadrosuyla göz doldurdu. Teknik kadrosundaki revizyon ile altyapısındaki değişimi başlatmış oldu. Uzun zamandan beri planlanan projelerin bir parçası olan sağlık protokolü, Memorial Hastaneleri ile yapıldı.
Önceliği altyapıdaki tüm yaş grubu futbolcularını kapsayan projede, antrenör, idareci ve ailelerini de içerisine alması sağlandı ve böylelikle sadece futbolcular değil idareci ve aileler de söz konusu hastahanenin sağlık hizmetlerini ücretsiz olarak karşılanması sağlandı.
Söz konusu proje ile ayrıca altyapıdaki tüm yaş grubundaki futbolculara düzenli olarak diyetisyen kontrolü ve takibiyle beraber, bir dahiliye uzmanı doktor eşliğinde diğer sağlık sorunları da değerlendirilecek.
GG, Memorial İle Sağlık Anlaşması Yaptı
Gençlik Gücü Türk Spor Kulübü Akademiden sağlık alanında dev bir adım atarak Memorial Hastanesi ile ücretsiz sağlık anlaşması yaptı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Avrupa, son 30 yılda dünya genelinde "en hızlı ısınmanın" yaşandığı bölge oldu
- Kıbrıs sorununda gözler New York’taki Guterres-Holguin görüşmesinde
- ARIKLI: HİZMET İÇİ EĞİTİMİNİ SÜREKLİ OLMASINI ÖNEMSİYORUZ
- Tufan Erhürman, sendika temsilcilerini Kıbrıs sorunuyla ilgili bilgilendirdi
- Türkiye A Milli Futbol Takımı Dünya Kupası'na galibiyetle veda etti
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.