Geçitkale Belediyesi'ne geçmişten gelen borçları nedeniyle haciz geldi. Haciz memurlarının belediye binasına gittiği öğrenildi. Çok sayıda belediye başkanı durumu protesto etmek için Geçitkale'te hareket etti.
Geçitkale belediyesine haciz memurları gitti
Geçitkale Belediyesi'ne geçmişten gelen borçları nedeniyle haciz geldi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- YDP’den İddialı Hedef: “Amacımız 4-6 Vekil Değil, Birinci Parti Olmak”
- Hava sıcaklığı 37 dereceye kadar yükselecek
- Arıklı: Siber Güvenlik Birimi Kurulması için çalışma yapıyoruz
- İncirli “Bırakınız yapsınlar, bırakınız geçsinler anlayışından vazgeçmelisiniz"
- Ataoğlu “Çöp sorununun çözümü için son aşamaya gelindi”
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.