Gazimağusa Belediyesi, Dünya Su Günü’nde suyun önemine dikkat çekmek amacıyla sulak alanlara gezi düzenledi.
Belediyeden yapılan açıklamaya göre, Gazimağusa Gelişim Akademisi (MGA)’nin düzenlediği etkinlikte Namık Kemal lisesi, Gazimağusa Türk Marif Koleji, Çanakkale Ortaokulu, Canbulat Özgürlük Ortaokulu öğrencileri, Mağusa Gelişim Akademisi görevlileri ve öğretmenleri sulak alanları ziyaret ederek Gazimağusa’daki doğal yaşamı yakından gördü.
GAZİMAĞUSA BELEDİYESİ 22 MART DÜNYA SU GÜNÜ’NDE SULAK ALANLARA GEZİ DÜZENLEDİ.
Gazimağusa Belediyesi, Dünya Su Günü’nde suyun önemine dikkat çekmek amacıyla sulak alanlara gezi düzenledi. Belediyeden yapılan açıklamaya göre, Gazimağusa Gelişim Akademisi (MGA)’nin düzenlediği etkinlikte Namık Kemal lisesi, Gazimağusa Türk Marif Koleji, Çanakkale Ortaokulu, Canbulat Özgürlük Ortaokulu öğrencileri, Mağusa Gelişim Akademisi görevlileri ve öğretmenleri sulak alanları ziyaret ederek Gazimağusa’daki doğal yaşamı yakından gördü.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rum basını: Kıbrıs'ta çözüm için aşamalı müzakere modeliyle ilerlenmeli
- İsviçre Alpleri'ndeki buzullar sıcak hava dalgası nedeniyle erken eriyor
- Erdoğan ”CHP'nin içindeki dış mihraklardan kurtulması hayırlı olacak”
- Trump: "İran'da başlattığımız işi tamamlamak zorunda kalabiliriz"
- Paris'te sıcak hava felaketi: Cenaze salonları doldu
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.