Dörtyol İlkokulu öğrencileri, Lefkoşa Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi polikliniğinde mini bir konser verdi.
Hastane başhekimliğinin daveti üzerine müzik öğretmenleri Şevket Şumrut eşliğinde bu sabah poliklinikte 3 şarkı seslendiren öğrenciler hastaların ve personelin yeni yılını böyle bir sürprizle kutladı. Öğrenciler hastalardan ve personelden büyük ilgi gördü, bol bol alkış topladı.
Lefkoşa Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi Başhekimi Dr. Bülent Dizdarlı ile Başhekim Başyardımcısı Dr. Adil Özyılkan konser sonrası çocuklarla vakit geçirdi, çocuklara izaz ikramda bulundu. Öğretmen Şevket Şumrut’a, Dörtyol İlkokulu adına hazırlanan teşekkür belgesi verildi, bazı velilerin de yer aldığı anı fotoğrafı çekildi.
DÖRTYOL İLKOKULU’NDAN HASTALARA YENİ YIL SÜRPRİZİ
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Tufan Erhürman, sendika temsilcilerini Kıbrıs sorunuyla ilgili bilgilendirdi
- Türkiye A Milli Futbol Takımı Dünya Kupası'na galibiyetle veda etti
- Venezuela'da çifte deprem felaketi: Can kaybı en az 235'e yükseldi
- Öztürkler, TÜRKPA Genel Merkezi'ni ziyaret etti: KKTC'nin Türk dünyasındaki temsili daha da güçlenmeli
- Erhürman'dan Rum basınında yer alan iddia ve yürütülen tartışmalara yanıt: Ne oyuna, ne de gaza geleceğiz
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.