Cumhurbaşkanı Tatar’ın çağrısıyla gerçekleşen ve pandemi sürecindeki güncel gelişmelerin görüşüldüğü toplantıya KKTC Cumhurbaşkanlığı Sağlık Özel Danışmanı Prof. Dr. Nedime Serakıncı, KKTC Cumhurbaşkanlığı Sağlık Bilim Komitesi Başkanı Prof. Dr. Füsun Yıldız, KKTC Cumhurbaşkanlığı Komiteler Üst Genel Koordinatörü ve Başdanışmanı Prof. Dr. Tülen Saner, Dr. Tansel Doratlı, Dt. Teksen Koroğlu, Dr. Erden Aşardağ, Dr. Sibel Siber, Dr. Mustafa Arabacıoğlu, Dr. Sıla Usar ve Dr. Bülent Dizdarlı katıldı. Söz konusu toplantıda Covid 19 mücadelesinde KKTC’nin dünya ölçeğindeki yeri değerlendirilirken, yaşanan pandemi sürecinde sağlık alanında tespit edilen ve revize edilmesi gereken hususlar ele alındı. Salgının ikinci dalgasının ülkemizde yaşandığı bu süreçte gerekli yol haritasının çıkarılması üzerinde de duruldu. Hızlı şekilde aşı programının uygulanmasının önemi vurgulanırken, test sayıları ile bulaş zincirinin kırılabilmesi için gerekli önlemlerin artırılması ve karantina kurallarının yapılandırılması da ele alındı.
Cumhurbaşkanı Tatar doktorlar ile bir araya geldi
Cumhurbaşkanı Ersin Tatar, pandemi süreci ile yürürlükte olan uygulamaları değerlendirmek üzere ülkemiz doktorları ile dün bir araya geldi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Avrupa, son 30 yılda dünya genelinde "en hızlı ısınmanın" yaşandığı bölge oldu
- Kıbrıs sorununda gözler New York’taki Guterres-Holguin görüşmesinde
- ARIKLI: HİZMET İÇİ EĞİTİMİNİ SÜREKLİ OLMASINI ÖNEMSİYORUZ
- Tufan Erhürman, sendika temsilcilerini Kıbrıs sorunuyla ilgili bilgilendirdi
- Türkiye A Milli Futbol Takımı Dünya Kupası'na galibiyetle veda etti
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.