Dipkarpaz Belediye Başkanı Suphi Coşkun, sosyal medya hesabından dün Karpaz bölgesinde 154 PCR testinin yapıldığını duyurdu. Coşkun, 154 test sonucunda negatif çıktığını söyleyerek endişe edilecek bir durum olmadığını açıkladı. Tedbiri elden bırakmak gerektiğini ifade eden Coşkun, Dipkarpaz bunu da atlattı, şuan pozitif vakamız yok”dedi
Coşkun: Dipkarpaz'da 154 test negatif
Dipkarpaz Belediye Başkanı Suphi Coşkun, geçen hafta Karpaz'da görülen Covid-19 vakalarının ardından tarama testlerinin devam ettiğini belirtti.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Türk Kara Kuvvetleri’nin 2 bin 35’inci yılı törenle kutlandı: Her dönem maharetiyle dikkat çekti
- Dışişleri’ne yakın kaynaklar: Gazze Barış Kurulu GKRY’de toplanmıyor
- Ercan Havalimanı'nda gümrüğe beyan edilmeyen ürünlere 11 bin dolar ceza
- NATO üyesi 32 ülkenin lideri Ankara'da buluşacak
- Avrupa, son 30 yılda dünya genelinde "en hızlı ısınmanın" yaşandığı bölge oldu
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.