Lefkoşa Türk Belediyesi (LTB) görevlisi Fatma Çakır'ın, Terminal önünde çift sarı çizgiye park eden LTB aracını yazarken çekilen fotoğrafı, sosyal medyada paylaşılınca görenlerden taktir topladı. Lefkoşa Belediye Başkanı Mehmet Harmancı, daha önce de birçok kez gelen ihbarlar üzerine belediye araçlarıyla hatalı park eden personele ceza kesildiğini, bunun rutin bir uygulama olduğunu söyledi.LTB aracını yazan zabıtayı tebrik edeceğini belirten Harmancı, "Hatalı park konusunda vatandaşa uygulanan neyse belediye personeline uygulanan da odur" dedi. Sosyal Medya’da bazı kullanıcılar ise olaya “memlekette görmek istediğimiz manzara bu… Herkes için adalet, eşitlik... Buraya park eden LTB personeli de cezasını ödeyecek. Yanlışı yapan kimse sorumluluğu üstlenecek” şeklinde zabıtaya destek belirtti. Fatma Çakır 10 yıldır LTB'de çalışıyor.
Çok Güzel Hareketler Bunlar
Lefkoşa Türk Belediyesi çalışanı, belediyeye ait bir aracın sürücüsüne çift sarı çizgiye park ettiği için ceza yazdı
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Erhürman'dan Rum basınında yer alan iddia ve yürütülen tartışmalara yanıt: Ne oyuna, ne de gaza geleceğiz
- Türkiye Milli Savunma Bakanlığı: Çözüm iki devlet temelinde mümkündür
- NATO Zirvesi öncesi çok sayıda medya kuruluşuna akreditasyon engeli
- Siber saldırı uyarısı: Devlet kurumları ve diploması misyonları tehlikede
- Öztürkler, Gafarova ile görüştü: Kardeşlik ilişkilerimizi daha da güçlendireceğiz
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.