Dernekten yapılan açıklamaya göre, uzman biyologlar eşliğinde katılımcıların yaklaşık 10 farklı türdeki orkidelerin fotoğraflarını çekebileceği etkinlikle ülkenin önemli değerleri olan orkidelerin tanıtılması, korunması ve bu konuda farkındalık yaratılması amaçlanıyor.
Kıbrıs’ta doğanın uyanmaya başladığı bu günlerde ‘‘yiyecek, içecek bizden, fotoğraf makinenizi alıp gelmek sizden’’ sloganıyla yapılacak etkinlik 24 Mart Pazar günü saat 10:00’da Alevkayası herbaryumu önünden başlayacak.
BİYOLOGLAR DERNEĞİ’NDEN ORKİDE GÖZLEMİ VE DOĞA YÜRÜYÜŞÜ
Biyologlar Derneği, 24 Mart Pazar günü Alevkayası bölgesindeki yaklaşık 4 km’lik özel bir parkurda orkide gözlemi ve doğa yürüyüşü düzenleyecek.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Hakan Dinçyürek: Güzelyurt Devlet Hastanesi tamamlanmak üzere
- İsrail ordusu, Lübnan'ın güneyinde "Hizbullah hedeflerine" saldırıyor
- Yüksek atlamada Ege Işık Türkiye şampiyonu olarak gurur yaşattı!
- Ege Işık, 1.64’lük derece ile Türkiye şampiyonu oldu!
- Erdoğan: Türkiye, tarihinde ilk kez bir NATO ve AB üyesi ülkeye savaş gemisi ihraç etmiştir
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.