Ankara
29 Haziran, 2026, Pazartesi
  • DOLAR
    46.66
  • EURO
    53.15
  • ALTIN
    6130.1
  • BIST
    14.274
  • BTC
    59897.068$

Ağbal KKTC’de

Ağbal KKTC’de

Türkiye Cumhuriyeti Maliye Bakanı Naci Ağbal, e-vergi otomasyon sisteminin açılış töreni için KKTC’ye geldi.

Ankara’dan tarifeli uçakla saat 13.25’te adaya gelen Ağbal, Başbakan Yardımcısı ve Maliye Bakanı Serdar Denktaş, TC Lefkoşa Büyükelçiliği Müsteşarı Mehmet Apak, bakanlık ve elçilik yetkilileri tarafından karşılandı.

Şu sıralarda Başbakan Hüseyin Özgürgün tarafından kabul edilen Ağbal, daha sonra Gelir-Vergi Dairesi’nde e-vergi otomasyon sisteminin açılış törenine katılacak.

Ağbal’ın akşam saatlerinde KKTC’den ayrılması bekleniyor.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!