Güzelyurt Belediyesi’nin bu yıl XV.’sini düzenlediği Tiyatro Günleri kapsamında Zalihe Susuzlu Tiyatrosu’nun “Bas Da Gel Anam Bas da Gel” adlı oyunu sahnelenecek.
Belediyeden yapılan açıklamaya göre, oyun 8 Aralık Cumartesi günü saat 20:00’de Güzelyurt AKM’de halka ücretsiz sahnelenecek.
Zalihe Susuzlu Tiyatrosu 8 Aralık’ta Güzelyurt’ta
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- YDP’den İddialı Hedef: “Amacımız 4-6 Vekil Değil, Birinci Parti Olmak”
- Hava sıcaklığı 37 dereceye kadar yükselecek
- Arıklı: Siber Güvenlik Birimi Kurulması için çalışma yapıyoruz
- İncirli “Bırakınız yapsınlar, bırakınız geçsinler anlayışından vazgeçmelisiniz"
- Ataoğlu “Çöp sorununun çözümü için son aşamaya gelindi”
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.