Başkan Rifat Berkel, Perşembe akşamı Yönetim Kurulunu toplayarak genel kurul tarihini belirleyeceklerini söyledi. Yeni sezonun da erken açılacağını düşünerek gelecek olan Başkan ve Yöneticilere zaman bırakmasının kulübün menfaati için değerli olduğunu, bu nedenle en erken bir zamanda genel kurulu yapacaklarını söyledi. Yaklaşık iki yıldır kulüp Başkanı olduğunu 285 bin TL borçlu teslim aldığını ve kulübü bugün borçsuz devretmeye hazırlandığını, tek üzüntüsünün kulübü layık olduğu Süper Lige çıkaramamak olduğunu söyledi. Başarıların kolay gelmediğini başarıyı yakalamak için İskele'de bulunan tüm kurum kuruluş ve camianın bir bütün olması gerektiğini belirten Berkel, başarının ancak böyle kazanılabileceğini, bizler bu bütünlüğü sağlayamadığımız için başarılı olamadıkların açıkladı. Ancak yine de Başkanlığı süresince yanında olan olmayan tüm kişi ve kurumlara teşekkür ettiğini, bundan sonraki süreçte Larnaka Gençler Birliğine başarılar dilediğini, her şeyin gönlünüzce olmasını temenni ederek sözlerine son verdi.
Yunuslar’da Play Off Sonrası Seçim Var
Larnaka Gençler Birliğinde daha önce play off maçlarından sonra görevini bırakacağını açıklayan Başkan Rifat Berkel fikrinde bir degisiklik olmadığını ve play off maçları biter bitmez genel kurula giderek Başkanlığına nokta koyacağını açıkladı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Çavuşoğlu "İnsanlık, tarihin en hızlı teknolojik dönüşüm süreçlerinden birini yaşıyor"
- Hollanda'da sıcak hava dalgası sebebiyle 8 bölgede "kırmızı kod" uyarısı verildi
- Trafik denetimlerinde 405 sürücü rapor edildi, 33 araç trafikten men edildi
- Fikri Ataoğlu, Cevdet Yılmaz'ın 10 Temmuz'da KKTC'ye geleceğini açıkladı
- Türk Kara Kuvvetleri’nin 2 bin 35’inci yılı törenle kutlandı: Her dönem maharetiyle dikkat çekti
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.