Polis, son bir haftada ülke genelinde yaptığı rutin trafik kontrollerinde, 847 sürücüye ceza yazdı.
Polis açıklamasına göre, aleyhinde işlem yapılan araç sürücülerinin 164’ü süratli, 8’i tehlikeli, 30’u dikkatsiz, 45’i seyrüsefer ruhsatsız, 44’ü sürüş ehliyetsiz, 11’i muayenesiz, 49’u sigortasız, 26’sı alkollü, 18’i “A” yol kullanma izinsiz, 6’sı “B” özel işletme izinsiz araç kullanmaktan ceza aldı.
Sürücülerin 150’si seyir halinde cep telefonu ile konuşmak, 103’ü trafik levha ve işaretlerine uymamak, 4’ü trafik ışıklarına uymamak, 1’i tonajından fazla veya tehlikeli yük taşımak, 4’ü koruyucu miğfer başlıksız motosiklet kullanmak, 4’ü taksimetre bulundurmamak veya hileli çalıştırmak ve 180’i diğer trafik suçlarından rapor edildi.
TRAFİKTE SON BİR HAFTADA 847 SÜRÜCÜYE CEZA YAZILDI
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Hakan Dinçyürek: Güzelyurt Devlet Hastanesi tamamlanmak üzere
- İsrail ordusu, Lübnan'ın güneyinde "Hizbullah hedeflerine" saldırıyor
- Yüksek atlamada Ege Işık Türkiye şampiyonu olarak gurur yaşattı!
- Ege Işık, 1.64’lük derece ile Türkiye şampiyonu oldu!
- Erdoğan: Türkiye, tarihinde ilk kez bir NATO ve AB üyesi ülkeye savaş gemisi ihraç etmiştir
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.