KKTC'de yeni kurulan Trafik Dairesi müdürlüğüne atanan Nazmiye Çelebi görevin kendisine verilmesinden sonra teşekkür etti.
Çelebi sosyal medyada duygularını şöyle anlattı:
"Anneciğini 11 yaşında trafik kazasında yitirmiş biri olarak bugün KKTC' nin ilk Trafik Dairesi Müdürülüğü mevkisine atandım... Başta Sayın Başbakanım Hüseyin Özgürgün'e, Sayın Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanım Kemal Dürüst'e, Sayın Cumhurbaşkanım Mustafa Akıncı'ya çok teşekkür ediyorum.... Yürekten dileğim odur ki ülkemde trafik kazasında bir can daha yitmesin, anne-babalar evlat acısı, evlatlar ana-baba acısı görmesin... Allah bana bu görevi layıkıyla yapma gücü versin, umudum odur ki trafik master planını ve toplu taşımacılık master planını anlımızın akıyla tamamlayalım... Trafik denince aklımıza sadece yol ve yolculuk gelsin, ölüm, kaza, kayıp uzak olsun..."
NAZMİYE ÇELEBİ TRAFİK DAİRESİ MÜDİRESİ OLDU
TRAFİK DAİRESİ MÜDİRESİ NAZMİYE ÇELEBİ 11 YAŞINDAYKEN ANNESİNİ TRAFİK KAZASINDA YİTİRMİŞ
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Çavuşoğlu "İnsanlık, tarihin en hızlı teknolojik dönüşüm süreçlerinden birini yaşıyor"
- Hollanda'da sıcak hava dalgası sebebiyle 8 bölgede "kırmızı kod" uyarısı verildi
- Trafik denetimlerinde 405 sürücü rapor edildi, 33 araç trafikten men edildi
- Fikri Ataoğlu, Cevdet Yılmaz'ın 10 Temmuz'da KKTC'ye geleceğini açıkladı
- Türk Kara Kuvvetleri’nin 2 bin 35’inci yılı törenle kutlandı: Her dönem maharetiyle dikkat çekti
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.