KKTC Merkez Bankası ve KKTC Kooperatif Şirketler Mukayyitliği arasında İşbirliği, Denetim ve Bilgi Paylaşımı Protokolü imzalandı… Maliye Bakanlığı’nda gerçekleştirilen protokol imza törenine Başbakan Ersin Tatar ile Maliye Bakanı Olgun Amcaoğlu da katıldı… Başbakan Ersin Tatar, mevcut hükümet döneminde mali piyasalarda istikrarın sağlanması, denetimlerin artması ve daha kontrollü bir mali yapının oluşması için önemli bir takım adımlar atıldığını kaydetti. Geçen hafta Maliye Bakanlığı ile Merkez Bankası arasında mali piyasaların rahatlaması ve daha sağlıklı gelişebilmesi için bir protokol imzalandığını dile getiren Tatar, “Bana göre bu adımlar son derece pozitif gelişmelerdir” dedi. Tatar, protokolün; piyasaların denetim altına alınması, daha sağlıklı bir ortamın oluşması ve şu anda aktif olan 215 kooperatifin verdiği kredilerin ve topladığı mevduatların profesyonelce denetlenmesi adına imzalandığını dile getirdi. Tatar’ın konuşmasının ardından protokol imzalandı… Protokole, KKTC Merkez Bankası Başkanı Rifat Günay ile KKTC Kooperatif Şirketler Mukayyidi Kemal Deniz Dana imza koydu…
Merkez Bankası ve Şirketler Mukayyitliği arasında protokol imzalandı
KKTC Merkez Bankası ve KKTC Kooperatif Şirketler Mukayyitliği arasında İşbirliği, Denetim ve Bilgi Paylaşımı Protokolü imzalandı…
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Çavuşoğlu "İnsanlık, tarihin en hızlı teknolojik dönüşüm süreçlerinden birini yaşıyor"
- Hollanda'da sıcak hava dalgası sebebiyle 8 bölgede "kırmızı kod" uyarısı verildi
- Trafik denetimlerinde 405 sürücü rapor edildi, 33 araç trafikten men edildi
- Fikri Ataoğlu, Cevdet Yılmaz'ın 10 Temmuz'da KKTC'ye geleceğini açıkladı
- Türk Kara Kuvvetleri’nin 2 bin 35’inci yılı törenle kutlandı: Her dönem maharetiyle dikkat çekti
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.