Ankara
28 Haziran, 2026, Pazar
  • DOLAR
    46.66
  • EURO
    53.15
  • ALTIN
    6130.1
  • BIST
    14.274
  • BTC
    59897.068$

KKTC FENERBAHÇELİLER DERNEĞİ PGM’YE OTURMA BANKI HEDİYE ETTİ

KKTC FENERBAHÇELİLER DERNEĞİ PGM’YE OTURMA BANKI HEDİYE ETTİ
KKTC Fenerbahçeliler Derneği, Polis Genel Müdürlüğü’ne oturma bankı hediye etti.

KKTC Fenerbahçeliler Derneği, Polis Genel Müdürlüğü’ne oturma bankı hediye etti.

Dernekten verilen bilgiye göre, dernek başkanı Toykan Özdamar ve yönetim kurulu üyeleri tarafından hediye edilen bankların imalatı, Merkezi Cezaevi’ndeki mahkumlar tarafından yapıldı.

Açıklamada, bankların teslim edildiği PGM İdari Polis Müdürü Mahmut Barış Sel’in  derneğe teşekkür edip, başarılar dilediği belirtildi.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!