2 yıl önce saunadan çıktıktan sonra düşüp beyin kanaması geçiren ve o günden bu yana komada olan Kenan Işık durumunu koruyor. Bir süre yoğun bakımda kaldıktan sonra Almanya'da bir kliniğe götürülen Işık'ın tedavisine evde devam ediliyor. Ünlü sanatçının bu durumu " Dadı" dizisinde birlikte rol aldığı Haldun Dormen'i de çok üzüyor. Usta sanatçı, dostunun çok zor şeyler yaşadığını belirterek şunları söyledi: "Yalnız Kenan Işık çok çekiyor tabii. Etrafı da çekiyor, kendi de çekiyor. Böyle yaşaması ne kadar doğru bilmiyorum. Kimsenin ölümünü istemeyiz de. Zavallı perişan 2 yıldır. 2 yıl evvel ziyaretine gittim. O zamandan beri aynı. İnsanın beyni işlemeyince Allah kimseye vermesin yaşamasının bir anlamı yok. Göksel Kortay'ın dediğine göre 6 sene sonra iyileşenler de varmış. Zaman hiç belli olmuyor. İnşallah Kenan'a da öyle bir şey olur."
HALDUN DORMEN AÇIKLADI !!!
"Dadı" dizisinde birlikte rol aldığı Kenan Işık'ın durumuyla ilgili açıklamalarda bulunan Haldun Dormen, Böyle yaşaması ne kadar doğru bilmiyorum. Zavallı perişan 2 yıldır." şeklinde konuştu.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Çavuşoğlu "İnsanlık, tarihin en hızlı teknolojik dönüşüm süreçlerinden birini yaşıyor"
- Hollanda'da sıcak hava dalgası sebebiyle 8 bölgede "kırmızı kod" uyarısı verildi
- Trafik denetimlerinde 405 sürücü rapor edildi, 33 araç trafikten men edildi
- Fikri Ataoğlu, Cevdet Yılmaz'ın 10 Temmuz'da KKTC'ye geleceğini açıkladı
- Türk Kara Kuvvetleri’nin 2 bin 35’inci yılı törenle kutlandı: Her dönem maharetiyle dikkat çekti
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.