0-0 biten G.Birliği maçının ardından G.Saray Teknik Direktörü Fatih Terim, penaltı itirazlarıyla ilgili, “Ben hakemlerle ilgili konuşmam. Ceza alıyorum. Biraz da ceza almayanlar konuşsun” demişti. G.Saray Başkanı Mustafa Cengiz, Sicil Kurulu Başkanı Selçuk Erdoğmuş’un annesi Raife Erdoğmuş’un cenazesinde konuştu. Cengiz, şunları söyledi: “Hoca kendi açısından haklı olabilir. Bütün mesele herkesin kendi görevini yapması. Biz yönetim olarak, ‘Neden şu kişi 11’de, neden şu kişi 90 dakika oynuyor, neden şu kişi geç alındı?” demeyiz. Bülent Yıldırım, Serkan Çınar ve Suat Arslanboğa’nın sözleşmeleri askıya alındı. Merak ediyorum. Oğuz Sarvan, son maçtaki VAR hakeminin sözleşmesini askıya alacak mı? TFF maç seyretmekten başka ne yapıyor? Avrupa’da mücadele eden takımların sorunlarını bile sormuyor. 1 günde kral olmadık, 1 günde tahttan inmeyiz.”
Galatasaray'da kılıçlar çekildi!
Fatih Terim’in, “Ben hakemlerle ilgili konuşmam. Ceza alıyorum. Ceza almayanlar konuşsun” sözleri üzerine G.Saray Başkanı Cengiz, “Herkes kendi işine baksın” dedi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Çavuşoğlu "İnsanlık, tarihin en hızlı teknolojik dönüşüm süreçlerinden birini yaşıyor"
- Hollanda'da sıcak hava dalgası sebebiyle 8 bölgede "kırmızı kod" uyarısı verildi
- Trafik denetimlerinde 405 sürücü rapor edildi, 33 araç trafikten men edildi
- Fikri Ataoğlu, Cevdet Yılmaz'ın 10 Temmuz'da KKTC'ye geleceğini açıkladı
- Türk Kara Kuvvetleri’nin 2 bin 35’inci yılı törenle kutlandı: Her dönem maharetiyle dikkat çekti
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.