Fenerbahçe’de kötü gidiş bir türlü önlenemiyor. Ligde zirvenin uzağında kalan Kanarya için Manchester United maçı da kabus gibi geçti. Aziz Yıldırım, ligdeki son Aytemiz Alanya beraberliği sonrası oldukça sinirlenmişti. Başkan, Manchester hezimetinin ardından da küplere bindi. Yıldırım, maçın bitmesini beklemeden stadı terk edip, takım otobüsüne gitti. Başkan çok sinirli olmasına rağmen takıma tek kelime etmedi. Ancak yöneticilerle bir durum değerlendirmesi yaptı. Bundan sonra takımın kendi kendine toparlanması konusunda umudu kalmayan Aziz Yıldırım, artık radikal kararlar almayı planlıyor. Alanya maçı sonrası tesislere gidip takıma sadece konuşma yapmakla yetinen Başkan Yıldırım, bu kez futbolculara para cezası verecek. Atiker Konya maçının ardından ise teknik heyetle bir araya gelecek olan Aziz Yıldırım, verilecek rapor doğrultusunda bazı oyunculara kadro dışı kalma cezası bile verebilir. (
Fenerbahçeli futbolcular için ceza kapıda
Aytemiz Alanya beraberliği sonrası küplere binen Aziz Yıldırım, Manchester karşısında alınan 41’lik yenilginin ardından adeta çılgına döndü. Futbolculara cezalar kapıda.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Çavuşoğlu "İnsanlık, tarihin en hızlı teknolojik dönüşüm süreçlerinden birini yaşıyor"
- Hollanda'da sıcak hava dalgası sebebiyle 8 bölgede "kırmızı kod" uyarısı verildi
- Trafik denetimlerinde 405 sürücü rapor edildi, 33 araç trafikten men edildi
- Fikri Ataoğlu, Cevdet Yılmaz'ın 10 Temmuz'da KKTC'ye geleceğini açıkladı
- Türk Kara Kuvvetleri’nin 2 bin 35’inci yılı törenle kutlandı: Her dönem maharetiyle dikkat çekti
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.