DEV-İŞ’e bağlı EMEK-İŞ Sendikası’nın 21. Olağan Genel Kurul’u geçtiğimiz Cumartesi gerçekleşti. Kongrede sendikanın yeni kurulları oluşturuldu. DEV-İŞ’ten yapılan açıklamaya göre, kongrede konuşan Emek-İş Genel Başkanı Koral Aşam, geçmiş dönemin değerlendirmesini yaptı, geleceğe dair beklenen sıkıntılara değendi. Ekonomik protokolün pek çok temel hakkına, özellikle de toplu iş sözleşmesi hakkına ciddi bir şekilde zarar vereceğini kaydeden Aşam, toplumun gittikçe yoksullaştığına değinerek, yeni mücadele süreçlerinin kaçınılmaz olduğunu belirtti. Sendikanın yeni kurullarının da seçildiği kurultayda Koral Aşam, Burçin Kişmir, Çağan Gulamkadir, Sesil Dağman ve Ogün Öneri yeni Yönetim Kurulu’na seçildi. Denetim Kurulu: Civan Mert, İpek Altınışık, Ozay Kaya Onur Kurulu: Leyla Ulubatlı, Zarif Gulamkadir, Ali Kahvecioğluları 7 gün içerisinde Yönetim ve diğer kurullarla ilgili görev dağılımı yapılacaktır.
EMEK-İŞ, yeni kurullarını belirledi
DEV-İŞ’e bağlı EMEK-İŞ Sendikası’nın 21. Olağan Genel Kurul’u geçtiğimiz Cumartesi gerçekleşti.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Çavuşoğlu "İnsanlık, tarihin en hızlı teknolojik dönüşüm süreçlerinden birini yaşıyor"
- Hollanda'da sıcak hava dalgası sebebiyle 8 bölgede "kırmızı kod" uyarısı verildi
- Trafik denetimlerinde 405 sürücü rapor edildi, 33 araç trafikten men edildi
- Fikri Ataoğlu, Cevdet Yılmaz'ın 10 Temmuz'da KKTC'ye geleceğini açıkladı
- Türk Kara Kuvvetleri’nin 2 bin 35’inci yılı törenle kutlandı: Her dönem maharetiyle dikkat çekti
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.