Ankara
26 Haziran, 2026, Cuma
  • DOLAR
    46.62
  • EURO
    53.12
  • ALTIN
    6012.8
  • BIST
    14.26
  • BTC
    59856.766$

EL-Sen’de Ahmet Tuğcu yeniden başkan seçildi

EL-Sen’de Ahmet Tuğcu yeniden başkan seçildi
EL-SEN’in 32. Olağan Genel Kurulu’nda Ahmet Tuğcu 355 oyla yeniden başkanlığa seçilirken, genel sekreterlik görevine de 370 oy alan Hüseyin Peksever yeniden getirildi.

 

Elektrik Kurumu Çalışanları Sendikası (EL-SEN) bugün yapılan 32. Olağan Genel Kurulu’nda başkanlığa bir kez daha Ahmet Tuğcu'nun seçildiğini duyurdu.

Sendika'nın sosyal medya hesabından yapılan paylaşıma göre, Lefkoşa’da üyelerin yoğun katılımıyla gerçekleştirilen genel kurulda, genel sekreterlik seçiminin galibi de yeniden Hüseyin Peksever oldu.

Başkanlık yarışında elde edilen sonuçlar şöyle:

Ahmet Tuğcu: 355

Kemal Aras: 226

Genel sekreter yarışında elde edilen sonuçlar şöyle:

Hüseyin Peksever: 370

Serhan Kayar: 208

Paylaşımda ayrıca, yetkili organların oy sayım işlemlerinin sürdüğü de belirtildi.

 

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!