Dörtyol İlkokulu öğrencileri, Lefkoşa Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi polikliniğinde mini bir konser verdi.
Hastane başhekimliğinin daveti üzerine müzik öğretmenleri Şevket Şumrut eşliğinde bu sabah poliklinikte 3 şarkı seslendiren öğrenciler hastaların ve personelin yeni yılını böyle bir sürprizle kutladı. Öğrenciler hastalardan ve personelden büyük ilgi gördü, bol bol alkış topladı.
Lefkoşa Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi Başhekimi Dr. Bülent Dizdarlı ile Başhekim Başyardımcısı Dr. Adil Özyılkan konser sonrası çocuklarla vakit geçirdi, çocuklara izaz ikramda bulundu. Öğretmen Şevket Şumrut’a, Dörtyol İlkokulu adına hazırlanan teşekkür belgesi verildi, bazı velilerin de yer aldığı anı fotoğrafı çekildi.
DÖRTYOL İLKOKULU’NDAN HASTALARA YENİ YIL SÜRPRİZİ
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Hakan Üredi: Sorun öğretmen yetiştirmek değil, planlama yapamamaktır
- İran savaşının Pentagon'a, ekonomiye ve Trump'a maliyeti
- “Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu
- BM'den El Nino uyarısı “Etkileri sert olacak, daha uzağa yayılacak”
- Hakan Dinçyürek: Güzelyurt Devlet Hastanesi tamamlanmak üzere
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.