Cumhuriyet Meclisi, Dilekçe ve Ombudsman Komitesi, iki Ombudsman Raporu’nu görüşerek karara bağladı.
Komite, ayrıca gündeminde bulunan altı adet dilekçeyi görüşüp, ilgili dilekçeleri karara bağladı.
Meclisten yapılan açıklamaya göre, Dilekçe ve Ombudsman Komitesi, geriye kalan raporlar için ilgili Bakanlıklardan, Kurum ve Kuruluşlardan gelecek olan görüş ve öneriler doğrultusunda, ilgili gündem maddelerini ilerleyen toplantılarında görüşmeye devam edecek.
CTP Milletvekili Fazilet Özdenefe başkanlığındaki Komite toplantısına, HP Milletvekilleri Hasan Büyükoğlu ve Erek Çağatay ile CTP Milletvekili Sıla Usar İncirli katıldı.
DİLEKÇE VE OMBUDSMAN KOMİTESİ, İKİ OMBUDSMAN RAPORU’NU GÖRÜŞEREK KARARA BAĞLADI
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- YDP’den İddialı Hedef: “Amacımız 4-6 Vekil Değil, Birinci Parti Olmak”
- Hava sıcaklığı 37 dereceye kadar yükselecek
- Arıklı: Siber Güvenlik Birimi Kurulması için çalışma yapıyoruz
- İncirli “Bırakınız yapsınlar, bırakınız geçsinler anlayışından vazgeçmelisiniz"
- Ataoğlu “Çöp sorununun çözümü için son aşamaya gelindi”
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.