Lefkoşa Türk Belediyesi (LTB) görevlisi Fatma Çakır'ın, Terminal önünde çift sarı çizgiye park eden LTB aracını yazarken çekilen fotoğrafı, sosyal medyada paylaşılınca görenlerden taktir topladı. Lefkoşa Belediye Başkanı Mehmet Harmancı, daha önce de birçok kez gelen ihbarlar üzerine belediye araçlarıyla hatalı park eden personele ceza kesildiğini, bunun rutin bir uygulama olduğunu söyledi.LTB aracını yazan zabıtayı tebrik edeceğini belirten Harmancı, "Hatalı park konusunda vatandaşa uygulanan neyse belediye personeline uygulanan da odur" dedi. Sosyal Medya’da bazı kullanıcılar ise olaya “memlekette görmek istediğimiz manzara bu… Herkes için adalet, eşitlik... Buraya park eden LTB personeli de cezasını ödeyecek. Yanlışı yapan kimse sorumluluğu üstlenecek” şeklinde zabıtaya destek belirtti. Fatma Çakır 10 yıldır LTB'de çalışıyor.
Çok Güzel Hareketler Bunlar
Lefkoşa Türk Belediyesi çalışanı, belediyeye ait bir aracın sürücüsüne çift sarı çizgiye park ettiği için ceza yazdı
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Çavuşoğlu "İnsanlık, tarihin en hızlı teknolojik dönüşüm süreçlerinden birini yaşıyor"
- Hollanda'da sıcak hava dalgası sebebiyle 8 bölgede "kırmızı kod" uyarısı verildi
- Trafik denetimlerinde 405 sürücü rapor edildi, 33 araç trafikten men edildi
- Fikri Ataoğlu, Cevdet Yılmaz'ın 10 Temmuz'da KKTC'ye geleceğini açıkladı
- Türk Kara Kuvvetleri’nin 2 bin 35’inci yılı törenle kutlandı: Her dönem maharetiyle dikkat çekti
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.