Bekirpaşa Lisesi Onur Kurulu, 2019-2020 öğretim yılı kapsamında düzenleyecekleri faaliyetler hakkında bilgi vermek ve fikir alışverişinde bulunmak amacıyla İskele Belediye Başkanı Hasan Sadıkoğlu’nu ziyaret etti.
İskele Belediyesi’nden verilen bilgiye göre, İskele Belediye Başkanı Hasan Sadıkoğlu, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, yeni öğretim yılında İskele Belediyesi sınırları dâhilinde bulunan tüm okullara, katkılarının süreceğini söyledi.
“Elimizden geldiği sürece eğitim kurumlarımızın yanında olmaya devam edeceğiz” diyen Sadıkoğlu, genç nesillerin kaliteli ve uygun ortamda eğitim görmelerinin öncelikleri olduğunu söyledi.
Ersoy ziyaretin anısına Başkan Sadıkoğlu’na hediye takdiminde bulundu.
BEKİRPAŞA LİSESİ ONUR KURULU, BAŞKAN SADIKOĞLU’NU ZİYARET ETTİ
Bekirpaşa Lisesi Onur Kurulu, 2019-2020 öğretim yılı kapsamında düzenleyecekleri faaliyetler hakkında bilgi vermek ve fikir alışverişinde bulunmak amacıyla İskele Belediye Başkanı Hasan Sadıkoğlu’nu ziyaret etti.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Çavuşoğlu "İnsanlık, tarihin en hızlı teknolojik dönüşüm süreçlerinden birini yaşıyor"
- Hollanda'da sıcak hava dalgası sebebiyle 8 bölgede "kırmızı kod" uyarısı verildi
- Trafik denetimlerinde 405 sürücü rapor edildi, 33 araç trafikten men edildi
- Fikri Ataoğlu, Cevdet Yılmaz'ın 10 Temmuz'da KKTC'ye geleceğini açıkladı
- Türk Kara Kuvvetleri’nin 2 bin 35’inci yılı törenle kutlandı: Her dönem maharetiyle dikkat çekti
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.