kstb

ted,london

30-07-2020 08:22 GÜNDEM

'Sayın Ahmet Noyan basını satın almak için 100 bin Sterlin para ayırdığını söyledi mi?'

Basın-Sen’den yapılan açıklamada Ahmet Noyan’ın basını satın almak amacıyla 100 bin Sterlin para ayırdığı ve söz konusu paraların Kıbrıs Gazetesi ve Kanal T için ayrıldığı belirtildi.

'Sayın Ahmet Noyan basını satın almak için 100 bin Sterlin para ayırdığını söyledi mi?'
oar iç ddetay

Basın Emekçileri Sendikası (Basın-Sen) Başkanı Ali Kişmir, yaptığı yazılı açıklamada medyanın satın alınamayacağına vurgu yaparak Ahmet Noyan’ın Müteahhitler Birliği eylemi için 100 bin Sterlin ayırdığını söyledi.

Kişmir, KTİMB yönetimine ve Ahmet Noyan’a yönelttiği sorularda söz konusu durumun ‘WhatsApp’ gruplarında konuşulup konuşulmadığını, ilgili paranın da Kıbrıs Gazetesi ve Kanal T için ayrıldığının belirtilip belirtilmediğini ifade etti.

Söz konusu durum ile ilgili son durumun akıbetini sorgulayan Kişmir, medyayı bir ‘mal’ gibi görmenin en hafif deyimle küstahlık olacağını vurguladı.

Yapılan açıklama şu şekilde:

“Sayın Ahmet Noyan’a ve Kıbrıs Türk İnşaat Müteahhitler Birliği’ne Soruyoruz;

Kıbrıs Türk Müteahhitler Birliği’nin WhatsApp grubunda Sayın Ahmet Noyan basını satın almak için 100 bin Sterlin para ayırdığını söyledi mi?

Özellikle bu parayı Kıbrıs Gazetesi ve Başbakan Ersin Tatar’ın kanalını satın almak için kullanacağının altını çizdi mi?

Ve Sayın Noyan’ın bu yöndeki tutumu Müteahhitler Birliği tarafından uygun görülüp hayata geçirildi mi?

Sorularımız gayet açık ve nettir. Medyayı bir malmış gibi görmek ve istenildiği anda tüm medyayı satın alacağını zannetmek en hafif deyimle küstahlıktır. Sorularımıza yanıt bekliyoruz.”




DİĞER GÜNDEM HABERLERİ
Çok Okunan Haberler
Puan Durumu